Här kan du registrera ditt klagomål via kontaktformuläret nedan. När vi har mottagit ditt klagomål kommer vi omedelbart att börja utreda ärendet och hitta en lösning. Du kommer att få en bekräftelse från oss så snart vi har registrerat ditt ärende.
Vi strävar efter att besvara ditt ärende inom 2 arbetsdagar. Om det tar längre tid att hitta en lösning kommer vi att hålla dig uppdaterad om status för ditt ärende.
Om du har några frågor om processen kan du hitta mer information i vår FAQ längst ner på sidan eller kontakta oss direkt via telefon +46 (0)8 566 221 22 eller Affarscenter@atradius.com
Tack för din feedback - vi ser fram emot att hjälpa dig!
Vi kommer omedelbart att undersöka vad problemet är, varför det har uppstått och hur vi bäst kan lösa det. Du kommer att få återkoppling ifrån oss inom 2 arbetsdagar.
Vi strävar efter att svara inom 2 arbetsdagar. Om vi inte kan ge dig ett tillfredsställande svar inom denna tidsram kommer du att få en uppdatering med följande
• En skriftlig bekräftelse på att vi arbetar med ditt ärende.
• Kontaktuppgifter till den person som handlägger ditt ärende.
• Ett skriftligt svar inom högst 10 arbetsdagar.
Du kommer att kontaktas via den emailadress eller telefonnummer som du har angett så snart vi har ny information om ditt ärende eller en lösning.
Om du har några frågor längs vägen är du alltid välkommen att kontakta oss direkt på telefon +46 (0)8 566 221 22 eller Affarscenter@atradius.com.
Vi finns här för att hjälpa till och se till att du känner dig välinformerad under hela processen.
Vi undersöker ditt klagomål noggrant och bedömer vad som kan göras för att lösa problemet på bästa och snabbaste sätt. Vårt mål är alltid att säkerställa en tillfredsställande lösning och en förbättring av våra processer.
Ladda mer
Viewing out of
Tack för din tid och ditt tålamod.
Tack för ditt klagomål
Tack för din förfrågan och för att du delar med dig av dina erfarenheter med oss. Vi uppskattar verkligen din ärliga feedback eftersom den hjälper oss att förbättra våra produkter och vår service.
Vi har nu mottagit ditt klagomål och kommer omedelbart att börja utreda ärendet. Vårt mål är att ta reda på vad som gick fel och hur vi bäst kan lösa det.
Du kan förvänta dig att vi hör av oss inom två arbetsdagar. Om vi mot förmodan inte kan ge dig ett svar inom denna tidsram kommer vi att skicka en skriftlig uppdatering som innehåller följande
- Bekräftelse på att vi hanterar ditt specifika klagomål.
- Namn och kontaktuppgifter till den person som hanterar ärendet.
- Ett skriftligt svar senast inom 10 arbetsdagar.
Vi ber om ursäkt om denna situation har orsakat besvär och vi kommer att göra vårt bästa för att säkerställa ett snabbt och tillfredsställande svar.
Om du har några frågor längs vägen är du alltid välkommen att kontakta oss direkt på telefon +46 (0)8 566 221 22 eller Affarscenter@atradius.com